helgen

igår kväll så var jag hemma hos hannah och spelade lite spel, hur fan visste du det?, jätte roligt spel och roliga frågor. en del frågor man inte ns kan tänka sig svaren på, en del roliga, en del helt konstiga..

resten av helgen har jag mest varit med mike, bott hos honom sen i onsdags :). annars har vi spelat lite eller rätt mycket guitar hero world tour. det är skit kul faktiskt, men jag får ont i mina fingrar när jag spelar gitarr, mina leder i fingrarna är inte till för det. typ som min mammas leder. sen får jag ont i ögonen med efter ett antal låtar.. men de e nog för att jag e lite på längre håll och konsentrerar mig så mycket. har ju även hjälpt han att packa massor och städat lite. även flyttat hem lite saker.

haha vet du hannah såg din pappa idag på återbruket, när vi va där idag och lasta av lite saker. skit kul att slänga trähyllor i en container:P

idag är det den här dagen också:) <3. sen ett löfte med, tror nog det ska gå bra för båda :)
nu e jag törstig! ska ta lite vatten eller nått... ska bli skönt att sova i en nybäddad säng sen :P
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0