inte världens bästa dag.

idag så hade jag i skolan en lektion, eller ett seminarium. nu är det bara fyra seminarium kvar den här veckan. ett i morgon och då börjar jag kvart över tre till fem.
sen jag kom hem har jag fixat lite på mitt rum. har ont i ryggen nu också.

när jag var ute med färdis på en liten kort promenad så hade jag honom lös, tror ni inte en hare dyker upp och springer allt vad den kan och färdis efter. jag skriker och skriker på han, men han stannar inte utan in i skogen långt bort efter haren. hade inte en chans att springa efter snabbt om jag ens hade gjort det.. men han kom ut rätt nsabbt tappade nog bort haren i ogen som tur va.. presiv efter de så halkar jag och ramlar så jag ligger ner på backen, typ 3 cm från att slå i bakhuvudet.. låg där å kravlade typ gjorde typ ont å sen en hund över sig som tror att man ska busa då, bara för man ligger i underläge på marken..:S

sen så spydde nyss min katt i mitt rum på golvet.. bläääääää mamma fick ta reda på det.. för de klarade jag inte just då... : /

sen är det inte så super bra med isac heller, han e tillbaka på sjukhuset och inlagd... han varken äter eller sover och han är helt blålila i huden typ.. nu ska de ta massa prover på honom, så får vi se hur de går.

så himla mycketatt göra nu, både hemma och i skolan. vet inte hur jag ska stå ut typ längre.. är typ halvnere pga det.!

nått positivt är att jag har nyss målat mina naglar.. :) men ska plugga efter maten så de är inte så positivt längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0