kväll

idag har jag varit i skolan, haft två föreläsningar. i den sista fick vi se lite inslag från filmen hip hip hora.. gud vad alla började skratta vid ett tillfälle heh.. inte så kul i verkligheten kanske men på filmen så var det lite kul. när jag kom hem till mike, så försökte jag plugga lite, hann börja lite och så åt jag godis.. :) men sen vart det dax för träning med barnen. de gick helt okey, kom ihåg att fråga två personer också om man fick intervjua dem.. :):P så de var bra gjort av mig. när jag kom hem till mike sen igen för att hämta min dator och väska, så gick jag in och ut kommer en hund!. har aldrig sett en hund i den lägenheten eller just den hunden, men sååååå himla söt och gosig hund.. jätte cool också. kunde spela död..:) en jätte fin svart labrador var det. när jag väl kom hem sen, (hem till mig), så såg jag att kaklet i köket var borta och bänkskivorna. vi ska nämligen byta ut kakel, bänkskivor och så ska vi fixa panel och tapetsera om. kommer även bli lite nya möbler. varför det blir så stor förändring i köket är för att våran lilla färdis har förstört en hel del. speciellt möbler och väggarna. rivit och gnagat och sånt så då e de lika bra att byta så mkt som möjligt på en och samma gång. hoppas att det blir fint. vill att dne där blomman som tydligen satt på borden ska vara med på väggarna för de gör de lite färg, men tror de blir för mkt med både bord och panel, men det visar sig.

ska borsta tänderna lite nu och lägga mig snart. ska upp kl 7:00. börjar kvart över tio, men ska åka hemifrån typ lite efter halv nio och då ska jag ha varit ute med färdis en stund och så ska jag duscha i morgon bitti också, då tar det lite längre tid. :P

ha det gött inatt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0