lördag

pluggade i stort sett hela dagen igår.. skriver och skriver pm.. eller försöker iaf.. inte alltid det går bra varje minut direkt.
kom in till mike igår kväll också, så vil kollade på filmen den magiska leksaksaffären.. med svenskt tal.....
och nu har jag vaknat, ska försöka börja plugga lite snart, men är så omotiverad. det är inge kul och det kommer inte bli något bra arbete av det här. måste begräna sig så mycket med ord, jag kommer skriva för mycket.. :/

det är alla helgona idag.. och halloween.
jag har ju turen att jag ska vara barnvakt ikväll dårå.. till rasmus som är ett år. när han har somnat kommer jag sitta helt själv ju i deras hus kul.. men de blir roligt det med att vara med han. hade inte en tanke på att det var halloween den helgen jag skulle vara barnvakt åt honom när man sa ja till det i september..  men men lika bra att inte festa nått i helgen, för inte så bra att bli seg eller bakis när man ska skriva ett pm som ska in på måndag...

 

vill inte att det ska vara så kallt ute, blåser jätte mycket och bara man går ut till bilen så blir ju händerna iskalla..  tycker det ska bli ändring på det..!

nu ska jag gå och kramas med mike han har vaknat nu. :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0