måndag

nu är mitt PM inne, skickade in det för drygt två timmar sedan. va klar sedan igår men vart lite kabalik idag, så fick vänta med att skicka in.. huvudsaken att en mår bra nu.

har även tvättat min bil idag.. :) fast så jävla mycket repor på den redan dumma dumma bilar som slår upp dörrar och bara skiter i det och inte bryr sig. måste fixa färg till de nu sen små bucklor.. :/ bläää

har även varit på dagis där jag jobbade.. ååå mina gulleungar så rara och mysiga.. haha världens skönaste barn..

sen var jag nyligen hos frida och lämnade lite böcker och fick låna en bok. trevligt att prata lite.. :)

nu ska jag äta lite och diska..

hoppas alla har haft en bra dag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0