so what...

vet inte vad det är med mig idag riktigt eller nu ikvällsen man kom hem från skolan, helt slö, oengagerad, trött, nere och halvdeppig.. är så mycket nu med skolan också som kommer börja snart med all stress och all litteratur och allt man inte vet hur man ska göra eller skriva eller läsa... :/ varför måste man plugga för??!!!!! emn kan inte göra mer än mitt bästa just nu.. måste försöka komma på någon bra ide...

på söndag åker isac, veronica och tobbe ner till göteborg för att bli inlagda.. typ nervös bara jag.. :/ förstå bara hur isac känner sig just nu, skulle vara skit rädd fast han e liten..

nej nu ska jag ta och damsuga lite... inge kul... men kanske man kommer på andra tankar..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0