söndag

har precis ätit och är proppmätt. det vart lax. väldigt gott:) skulle lägga upp en video från igår men de gick inge bra.:/

försöker skriva diskussionen men går inte åt det bästa hållet. vill skriva de jag tycker men får inte ut det i ord typ.. kan inte uttrycka mig hur jag tycker... och då är det inge kul..

i morgon är man ledig. börjar en ny kurs på tisdag kvart över två till klockan fem..:P sen är man ledig på onsdag och då kasnk man ska passa på att läsa lite.. ska nog försöka hjälpa mike med att packa också..!!!!! så de blir gjort..
fast i morgon när jga har skickat in ska jag troligen hälsa på dagis och tvätta min bil:) saknar ungarna såååå otroligt mycket..


vilken fin va?

så ligger det till. ska väl plugga lite till snart.. hmm skojigt..:/

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0