torsdag

idag har jag varit en liten stund i skolan. efter de åkte jag hem, ringde samtal om två saker som jag var tvungen att fixa. ena saken var om jobb ett dataprogram, blev lite drygt där ett tag, fick ju fel användarnamn och lösen till inloggningen.. men nu är det fixat iaf.
jag har även hunnit städa sen jag kom hem. sen lite mer på kvällen så gjorde jag, erica, charlie och frdis en liten sak, men de e hemligt..! lite små kul.
tycker så synd om charlie.. ska till djursjukhuset i morgon igen...
isac ligger fortfarande inne, läkarna sa innan operationen att de skulle kunna åka hem dagen efter i stort sett alltså igår, men de kommer inte få komme hem förens nästa vecka. :S tycker så synd om isac med, bara 6 år och fått gjort en sån operation. han måste vara kvar för att de kan hända annars att han får blodproppar eller hjärtinfarkt om kroppen säger ifrån, men vi får hoppas på det bästa och att han får komma hem snart.

ska lägga mig nu, har så ont i min rygg. i morgon ska jag typ plugga hela dagen nästan... ska inte bli så kul, men man måste...

sov gott puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0