ultuna..

inte alls varit hemma, har varit på ultuna sedan nu med eica och charlie. åkte precis efter mitt förra inlägg typ vid kvart över fem. tog febern på charlie å då hade han 40,5 grader. de ska ha lika mycket som oss människor, ca 37 grader. så jag har varit borta i över fem timmar. har inte hunnit plugga något alls. dröjde ut på tiden redan istan, trodde jag skulle vara hemma vid halv tre tre men så vart det inte. sen så de här.. när ska jag hinna plugga då?? ska ju fråga massa frågor i morgon de man har för att kunna börja skriva rapporten, men då måste jag ju ha försökt att börja eller läst något, men de har jag ju inte hunnit med nu..... BAJS!!!!

måste leta efter en sak på internet också till skolan, hoppas att det finns något...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0