10:e oktober!!!!

Kan ni tänka er att den här goingen fyller 14 år idag,
han blir 98 år i hundår!! MIn goa, söta, rara lilla Valle
blir så gammal :). Det märks att han är gammal nu.
Men grattis grattis Valle. han har fått massa godis av mig nu på morgonen.
  



ska väl ta och hoppa in i duschen snart kanske eller nått. ska ta bussen tolv till skolan. fast klockan e ju bara nio så de behövs inte redan. ska försöka mig på den där berättelsen som jag ska berätta, träna lite på den. sen ta reda på en hel del skor som är i mitt rum.

Fredag idag, de är helg (snart), nu ska man bli glad. :) ska sova hos evelina hela helgen också så de ska bli kul. ska spela bowling i morgon troligen :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0