1:a oktober

just nu är jag hemma hos mike igen, läser igenom min hemtenta, väntar på att han ska komma hem från träningen. sen ska jag väl dra mig hemåt hem till min systers hus. sova helt ensam där inatt helt ute i ödet, känner inte en kotte där. i morgon bitti ska jag upp tidigt hem till mina föräldrar, så mamma kan läsa min hemtenta och så att jag kan skicka in den i tid, för har INGET internet hos syrran längre, funkade igår kväll men inte idag.. så får väl leva med det.. booooring. måste även hem för att hämta lite danskläder som jag måste ha till showen.

har varit på joarblå scenen idag, inför showen. hade genrep med filmning. gick iinte alls bra för mig speciellt på en sak, men andreas sa att de såg bra och roligt ut så de va ingen fara. antar att jag inte hinner vara med på elevshowen i morogn men fredag, lördag och söndag ska jag vara med på showen. vill hinna med mickaelsmäss också på söndag. sen måste jag hinna åka till min halvsyster för att träffa henne, rasmus å alfons. tok länge sen.
hoppas min syster och hennes medresenärer har landat i turkiet, så inget har hänt. hennes katter e skit gosiga. :) måste snart hem till dom.

Gornic du ska få se filmerna, hoppas det går å lägga in dom här bara. Är lite filmer från en fest som jag spelade in på min mobil. Gornic gjorde bland annat en annons till "alla snygga brudar" eller hur det nu var. :P En rolig fest var det iaf, och mycket rumpa vart det ju också i en film..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0