6:e oktober!

jag e så trött så trött så trött. nu när jag läser lite, svider det typ. och känner att mina ögon är tröttta. men måste läsa lite till en del blir det.. sne måste jag komma på något bra jag ska berätta om i fem minuter utan papper inför klassen. om jag ska kunna en bok eller hitta på en egen berättelse. det lutar åt att hitta på själv nu faktiskt, hade tänkt bok innan men får se hur det blir.

har varit soligt ute idag, men ändå lite småkallt, så som det ska vara på hösten. borde börja med vantar snart, kallt när man väntar på  bussen. när jag väntade på bussen idag så passerade gilla förbi.. :) tror inte riktigt hon såg mig men..:P

här ser ni katterna kurre och murre, som jag just nu sköter om.
de är uppe på taket,huset bredvid ericas.
väldigt högt uppe, men de har inte varit där uppe när
jag har varit hemma iaf..
 

kan passa på att visa ericas och rickards hund charlie också :P
 

ha det bra!
puss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Heh, du skulle ha stannat henne för hon skulle till uppsala! Och du, jag har redan börjat använda vantar så de är bara att börjra göra de du med : )

2008-10-06 @ 20:32:26
URL: http://ejnersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0