bowlings bilder

bilder från i lördags när vi bowlade. :)
  
mikes tur att spela..
  

  
ni ser ju att jag låg ju etta på tv:n där.. jag vann ju också hela matchen.. :)

jag och evelina hann även med singstar lite :)
 
hunden smilla ville också vara med.. :)

har nyligen kommit hem från skolan, gick väl bra med berättaruppgiften. trodde de skulle gå sämre, men jag var nervös eller väldigt nervös och sen drog jag mig själv så jag gick upp efter den andra pausen.. alla var jätte duktiga, och bra berättelser var det med. nu ska jag gå ner och busa med rasmus igen. han och alfons å syrran e här. alfons kollar på disney kanalen så bäst att låta han sitta där medan han kan sitta still :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0