från fredagen tills idag.

fredag: då vart jag väldigt ledsen efter min praktik, då avlivades nämligen min hund valle. :( vart precis 14 år och en vecka. skulle egentligen ut med några från skolan i västerås men de vart inte så sen.

lördag: var jag på kryssning hela familjen med respektive, tog med mig hannah. åkte typ halv åtta från stan i en buss i två timmar. var bara kryssning över dagen. köpte lite sprit och godis. men fy fasiken vad det gungade på båten. flera spydde och jag mådde illa, brukar inte göra det när jag åker båt men gjorde de nu.. men vart bättre sen med lite luft och spela tecken och slå. :) jag å hannah vann vi hade de bästa tecknet.. :) chockladpuddingen var såååå jäkla god, mmm :).

På kvällen igår, så förfestade jag, hannah, tette, elin, jerka och mike hemma hos mike. :) skit kul och innan vi hoppade på bussen, när vi väntade var de roligaste av allt. skit kul hade vi.. sen i uppsala var det kul också, men mycket försvann bara mobiler och jackor å så, mindre kul. men var kul där inne varmt och mycket folk.

söndag: måste försöka läsa lite från skolan, men vet inte vad riktigt.. är så mkt att läsa, men läser jag lite så kommer jag en liten bit på väg iaf..

snart ska jag mike och jerka äta pizza antar jag. skönt att sova ut var det iaf.. :)
och så e de praktik i morgon igen.

hoppas ni har haft en bra helg..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0