kul i skolan

idag har jag och Madeleine i min klass, gjort en hemsida eller tre olika, men ska visa länken till en. det var jätte kul att göra det. gjorde ju de även förra terminen, men inte samma sidor då. Skrattade jätte mycket åt alla bilder som vi tänkte ta.. hehe :) länken är iaf: www.MNLE.weebly.com
hann inte lägga in de där frukterna som vi höll på med, men de var jätte fina iaf.. :) visst ser chokladbollarna smariga ut och jordgubben med :)

har packat en del nu tills jag ska vara borta på praktik. börjar bli lite små nervös.. ska ju hämtas i morgon för att åka med en lärare som jag inte känner till min praktikplats..  men jag hoppas på de bästa! :)

ska duscha lite nu coh fixa vantar å sånt tills i morgon.. :P


kan ju passa på att lägga upp en bild som jag gjorde när jag var liten typ gick i tvåan kanske.. den hittade jag bara så där.. :) ritade den till min mamma.. :) visst var jag en bra konstnär..:P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0