lördag..

igår efter skolan så åktejag till maxi för att köpa rosor och ljus till minneslunden för morfar. jätte fina mörka röda rosor vart det :). när jag kom hem till mike sen, så gick vi ut och åt på sarajevo. jätte gott. min syster och rickard kom dit också då typ 20 minuter efter oss. när vi hade ätit klart så var det jag som körde hem till mike igen, fast med hans bil :) första gången och de va kul.. gick skit bra också :P när vi väl var hemma kom jerka sen ett tag och jag började kolla på film medan de spelade lite, men jag slockande. tror jag sov mer än 10 timmar nu inatt typ eller nått.. rätt skönt..
när jag kom hem idag så hjälpte jag mamma och pappa ute. typ ont i ryggen nu. sne har jag läst jätte lite i boken tills på måndag.. så tråkigt..!
ska försöka kolla på någon film eller lite tv ikväll också..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0