sista natten.

har varit i skolan idag jätte liten stund. började nämligen kvart över två idag till klockan fyra. hann med bussen också fast att jag kopierade lite.. :P

är vi verkligen så lika jag å malin? vet inte hur många som sa de i helgen på showen, alla barn trodde vi var syskon, inte första gången de tror de. har varit så i några år nu.. men de e ju lite skoj de med. inte ens en av mina dubbelbuggspojkar som jag tränar känner igen vem som är vem typ. trodde jag var malin, men sen i söndags kunde han skilja på vem som var vem.. :)

nu ska jag byta om till lite myskläder, sen ska jag läsa lite smått och laga mat. hinner kankse med att se heroes också :)

sista natten här nu hos min syster. de komme rhem i morgon, så då får man se om de e någe bruna. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0