smycken..

jag skrev ju tidigare att jag skulle plugga klar innan jag började fixa mitt rum typ, men tror ni jag har gjort det då? nee har inte pluggat alls. inte ens gjort klart berättelsen. ska försöka med den nu snart.. men ska lägga upp lite bilder här först..:)
när jag nu gjorde ordning mitt rum lite så rensade jag en del av mina smycken, eller trassla loss allt typ.. så para ihop en del å så. lite mer ordning nu. :)

    
de smyckena som jag trasslade ifrån varandra.. finns en del kvar att para ihop och trassla ur..

   
parfymerna jag fick av erica och rickard, för att jag skötte huset och katterna. luktade gott båda två :)

nej nu ska jag ta en bit till av äppelkakan mamma bakade nu ikväll, gottigott gott.. :) sen måste jag plugga lite..
ha det bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0