tisdag morgon

igår så var jag i skolan hela dagen typ. hade redovisning och det gick väl okey. alla gick runt och tjatade om den där hemtentan och ville få reda på svar, men det ville inte jag ifall man inte skulle klara sig. för vi har en stor inlämningsuppgift snart som ska in och då skulle jag inte kunna tänka på den om jag vet att jag avr tvungen att kompletera till samma dag som den nya inlämningen är. iaf, när jag kom hem så kollade jag pingpong sen, hade fått reda på svar och den var klar godkänd. :) så jag behöver inte kompletera, jätte skönt känns det! är så mycket ändå att göra så skulle nog aldrig hinna med att göra ett pm plus kompletera en hemtenta tills på måndag. är lite rädd inför torsdag, då vi ska göra nått rollspel, bara vi kommer igång och börjar försöka hitta på avd vi ska göra så går det säkert ra, men vi ska börja med det i morgon.. så inte så mkt tid direkt. så är det. måste typ läsa lite nu inför skolan börjar kvart över tolv och då är det diskussioner på de 110 sidor vi skulle läsa tills idag  och frågor, men jag läste typ inte direkt så mkt för de kom upp lite annat som är viktigare.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0