helgen..


i fredags så sov jag över hos evelina. Vi kollade först på idol och sen gjorde hon blonda slingor i mitt hår. när jag hade duschat håret och det var klart, riger min mamma från sin mobil och klockan är typ kvart över tolv. jag tänkte typ shit varför ringer hon nu, hon e väl på väg hem från stockholm. mamma och pappa och mina grannar va i sthlm på någon teater. men iaf mamma ringde och jag svarade. hon sa kan du skjutsa hem oss för någon har skurit sönder framdäcken på våran bil. så jag var tvungen att klä på mig, sätta mig i bilen och köra iväg för att hämta dom, sen skjutsa hem dom. så jävla onödigt att göra sånt där, varför ska man röra någon annans bil??.. bara dioter som inte har något liv.. skaffa er det vet ja..! blir så irriterad när saker och ting inte kan få vara ifred.

i lördags så bowlade jag evelina och mike. gissa VEM som VANN?! JO DET VAR LILLA JAG:) har bevis på det också. gick inte att lägga upp bildern nu, men kanske går i morgon.. :):P jag och eve hyrde även två filmer sen, den ena hette cool ideas och den andra the hottie and the nottie den där med paris hilton.  den var faktiskt lite bra, båda var helt okey..:P:) sen idag har jag inte gjort så mycket, städade lite, kollat på tv, och film. kollar nu på se upp för dårarna..  har försökt pluggat lite, men vet inte om de har gått så bra eller hur det kommer att gå i morgon på berättandet. det återstår att se. börjar kvart över nio i morgon så måste väl kanske upp vid kva över sex för att hinna med bussen klockan åtta..

det var väl typ min helg.. ska kolla lite till på tv nu sen lägga mig och sova..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0