18/9

kom hem för en liten stund sedan, håller på med lite mat, som jag ska snart äta. sen så ska jag plugga. skriva de allra sista på recensionen. hoppas den blir okey iaf.. svår text är det som jg hittade tycker jag iaf.. men har iaf skrivit lite, som jag gjorde igår. men ska nog försöka lägga till lite till på mina egna tankar eller åsikter om artikeln.. sista dagen i morgon för att gå upp tidigt.. har sovit i snitt kanske mellan 4-5 timmar varje natt sen måndagen nu.. så e lite små trött, men har gått bra ändå faktiskt.

i morgon ska jag packa massa också, och köra hem de till landet.. fast de är efter jag har kommit hem från skolan mer på kvällen typ..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0