27/9


har kollat klart på två avsnitt av de nya som inte går på tv än. period tre alltså. :)

kände mig inge bra i morse när jag vaknade. jag är ju lite sjuk, kände mig jätte febrig och mitt huvud var inte på min sida. hade inte druckit alls mycket, kände mig inte ens påverkad igårkväll. Hade SKIT TRÅKIGT!!! aldrig haft s tråkigt i hela mitt liv där nere. hoppas och hoppas att de blir bättre ikväll, rille skulle kanske dit, å de hoppas jga på. för de va länge sen man såg han där nere och drack med han. det var iaf mycket folk där nere igår, så de var väl bra antar jag.

idag fyller en i min släkt år och hon fyller 90 år :)
nu ska jag skjutsa mike till innebandyn.

puss

Kommentarer
Postat av: miken

vem faaaaan är rille!?!?!??!

2008-09-27 @ 18:52:08
Postat av: ALEXANDRA

Synd att du hade tråkigt i fredags. Hoppas du hade det roligare igår.



Ta hand om dig. Kramar!

2008-09-28 @ 14:46:22
URL: http://alexandra8808.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0