denna dag..

har gått upp för ett litet tag sen, för att komma igång med pluggandet lite, men vet inte hur jag ska plugga. har som ett mindre prov/skrivning, på tisdag, men vet inte hur jag ska plugga in de.. känns som om jag inte bryr mig typ, tror de e för att de är så självklara saker som man ska plugga in, men man ska ju komma på de också där på provet... det är liksom alla skolans läroplaner, en del saker e ju självklart där i, men måste ändå plugga in de..så jag får väl börja försöka snart..

åt glass igår, tre smak som var vanilj, jordgubb och choklad. vi hade maränger, strössel, choklad- och kolasås till. sååå mumsigt gott, tog kort på mobilen så kan lägga ut de sen någon gång..

this day is here..I don´t want to remember..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0