hem till pärona..

ja har väl varit här i två timmar snart, fikat och då fick man reda på kraschen som var här hos oss.. tur var att de inte var några personer i fordonen. Hade inte varit roligt att sitta i den bilen som vart helt förstöd i sidan, såg inte bilen själv men har hört att hela bilens ena sida och baken va typ helt kvaddad.. å de va hemma hos oss, sånt som händer... :/ men jag är iaf oskyldig..

ska snart åka in till stan igen, måste jag läsa massor å massor. har bara en föreläsning i morogn som tur e. sen ska jag lämna in bilen på service också.

men min lilla färdinan e så gosig när man tar upp han i knät när man sitter på en stol, å valle han e gosig han med... men han kan man inte ta upp i knät, lite för tung och stel för de.

this is my little dog, ferdinand (FÄRDIS), so sweeeet..!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0