kväller, har kollat på heroes.

har precis kollat på heroes, två avsnitt som kommer att komma den här veckan, så ligger före den här gången :);P
ska snart hem och läsa klart den ena boken, är hos mike nu och lånar lite internet, har ju inge hos mig..
vet inte hur jag ska hinna med en del saker, men man får ta en dag i taget helt enkelt.. och leva när när man har tid..

ska besikta bilen i morgon, har aldrig gjort det förut, så hoppas jag gör rätt. har fått rätt så bra beskrivning av syrran, så de borde fixa sig. så de blir tidig morgon redan 7:40 ska bilen besiktas så ska väl vara dör lite innan. men hinner hem iaf tills jag måste till skolan, skulle ju egentligen vara ledig, men har arbetslagsmöte och info hur vi ska söka och välja inför nästa termin.


ha de bäst. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0