oktoberfesten dag 2

skit kul hade jag verkligen!!!! i fredags var det den allra allra tråkigaste gången jag hade varit ute på joar. men igår var det jätte skoj. min syster och rickard var där också, hihi ojoj tror rickard var lite full men hyper glad och rolig. typ som mig hyper glad och  hade skoj helt enkelt.

men måste kanske dra hem nu snart, fortfarande inte börjat plugga till hemtentan. hoppaas jag komme rigång så fort jag sätter mig ner och skriver och att det går bra. så jag fattar alla punkter vad man ska skriva om.

en ny vecka snart igen, går så jädrans fort. en fjärde del av skola har gått nu på den här terminen. tre delkurser kvar bara. sen blir det praktik snart också! hoppas det blir skoj.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0