onsdag..

min rygg e så stel och typ småvärker.. nästan suttit hela dagen idag å läst, i stora drag iallafall. har försökt att läsa så mkt som de bara går. nu sitter jag framför tv:n och kollar på heroes.

hade även träning idag. först var de nybörjarna för första gången, men de gick bra.. kommer två eller tre trioasar nästa gång så de blir många.. sen var de fortsättningsgruppen timmen efter, de fick lära sig lite inför showen, jag med så jag kan träna dom sen, hur de ska göra. de ska vara fotbollsspelare med låten när vi gräver guld i usa, året -94.

ska försöka läsa lite nu i pausen och sen efter heroes med en liten bit till i boken iaf.. har så himla mycket att läsa.. :S

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0