otursbarn 1= jag

ja alltid alltid jag som ska ha otur. när jag gick till bilen typ lite innan klockan sex, skulle nämligen till träningen, så såg jag att jag hade TVÅ parkeringsboter. På en vecka, sist jag hade bilen va förra onsdagen när jag hade haft träning. så jag får betala igen för parkeringsböter 1200 kr.. inte roligt alls, tar mina pengar bara så där..:s den ena boten sattes dit i fredags enligt de datumet och den andra igår.. tänkte typ i helgen kanske ska flytta bilen till parkeringen där nere, men gjorde aldrig de av någon anledning, hann inte å glömde väl bort.. men nu har jag betalat in iaf. så nu får de fan bli glada..

sitter och gör min vetenskapliga artikel nu eller en recension om en vetenskaplig artikel, kommer bli för lång, skit svårt att skriva också. krånglig artikel.

träffade jenny idag vid bussen hem till enköping, jätte kul att träffa henne och prata lite granna.. :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0