shopping igår..

först igår så vaknade jag jätte tidigt, redan halv sex. och flera gånger efter de när jag hade somnat om, men sen vid kvart i åtta fick det vara nog. då orkade jag ligga kvar i sängen. skulle ändå upp halv nio för att åka med hannah till västerås ett tag för att shoppa lite. Å det gjorde vi. .jag köpte tre par skor, en röd vinterjacka, en skin/läder jacka i svart, tre tunikor, en lång skjortliknande klänning, en tubklänning, mascara, foundation, fyra olika färger på naglack, ögonskuggor, läppglans och leggings. tror inte jag glömde något nu. så de köpte jag igår i västerås, men sen var vi ju även till ikea, där köpte jag vita och röda lådor, som jag ska ha skolböcker å såna grejer i, sen en annan sak, i vit som man kan ha papper i, sen till sist köpte jag tre olika korgar i olika storlekar som jag kan ha hår och sminksaker i. 

idag har jag även köpt en mopp men inte till mig utan till lägenheten, för jag va för stark igår när jag städade så moppskaftet gick av. har även köpt rosadöskalle påslakan. :) kommer bli så fint så. det gick bra att städa igår iaf, tog lite tid, men allt e klart ska bara damsuga en sista gång typ innan man drar därifrån.

ska börja läsa lite nu, sen ska jag kolla på mikes innebandy match.

såg förresten på film igår, jag och hannah hyrde två filmer; Himlens hjärtan och awake. trodde himlens hjärta skulle vara bra men de var den typ inte.. va bara fyra personer i hela filmen som man såg till, och bara inomhus.. boooring. men awake med jessica alba, den filmen var bra :)

puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0