söndag kväll

idag så har jag inte pluggat så mycket, som jag skulle ha gjort. Har inte pluggat alls mycket sen i torsdags, skulle ju plugga på fredagen en del på lördagen å en del idag, men inte blivit så mycket alls. men lite gjort idag, har ju i morgondagen med på mig att plugga inför skrivningen.

har kollat på innebandy idag, vill också spela, ser så kul ut..
sen har jag ätit glass med maränger,strössel, choklad och kolasås idag med..:) sen hamburgare med.. så jag har ätit massa skräpsaker den här helgen med. massa godis glass och fet mat...

spelade in typ världens roligaste filmer på min mobil igår.. shit så de höll på, men mycket skratt vart de.. :) hehe i slutet var de ju helt katastrofalt nästan.. ;P

nej nu ska jag typ gå och sova...
sov gott!!
puss

Kommentarer
Postat av: Gornic

När får jag se filmerna då? :D

2008-10-01 @ 21:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0