söndags kväll

 
min glass till vänster och mikes till vänster :) visst ser det gott ut??! :D

 
saknar den här lilla pojken, han små mjauskrik och hans goserier.

 
spritbordet hemma hos jens. charmig flaska.. ;P

hoppas det är någon bra film nu snart kl nio. kan ändå inte plugga, försökte hemma hos mike, men skrev bara rubriker och fotnot typ. så i morgon måste jag stenplugga och skriva msaaor massor massor. :/ inte så kul men... håller på och packar lite nu tills på tisdag, när jag ska bo i min syrras hus och sköta hennes blommor och katter typ, för hon ska till turkiet, lite lyxigt eller vad blir bjuden så där!!! men men någon som får sol iaf.. :)

ha en fortsatt trevlig kväll vetja.. :D
puss

Kommentarer
Postat av: mike

om din glass är till vänster och min med, vems är det till höger då? :P

2008-09-29 @ 18:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0