tisdag..

jag e fan trött, har sovmorgon idag, men vaknade av lite ljud utanför, fast hade klockan på ringning med. måste läsa lite innan jag åker till skolan. orkar inte med den veckan som kommer, och innebörden med den. inte ens den här veckan för den gör att den hänger ihop med nästa vecka, så måste läsa å slita som ett djur känns de som..:/

hade en småroligkonstig dröm inatt, eller precis när jag vaknade. men vet inte hur länge jag kommer komma ihåg den..:P

det känns inte som att de e tisdag idag, känns mer som onsdag..

nej ska väl ta och läsa de sista sidorna ur dne här boken nu, som e jätte tråkig och fattar ännu mindre nu vad de där  betyder egentligen, men men allt kan inte vara kul och läsa, säkert bara jag som tycker den är tråkig också, brukar kunna vara så.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0