måndag.

har fått lite lite klagomål om igår att jag skrev vänster till båda glassarna men min var till vänster och mikes till höger så ni vet. bra å rätta till felen ibland.

sitter och pluggar till min hemtenta nu, är fortfarande på punkt ett, så har en del punkter kvar att skriva. ska skriva lite till på ettan men inte för mycket för har typ redan för mycket där mot vad man ska ha. tänkte kanske kolla lite på idol nu snart så man kopplar bort pluggandet ett tag, men gjorde de nyss också när petra var här på besök. hon kom med färdis vinst som han vann i lördags.. :) en jätte stor säck med hundmat. värsta bra ju. han vann på sitt id nummer eller vad man nu säger, ja men hans blåa märke i örat de där siffrorna.

har fått en klocka idag av mamma också, en reserv ifall om strömmen skulle gå, då funkar ju inte digitala, så nu slipper jag ställa mobilen räcker med två klockor.

i morgon drar jag iväg till systers hus, helt ensam där ute, känner inte en jävel. men har ju lite nära till min andra syster och alfons å rasmus som jag int ehar träffat på två månader. rasmus kan ju gå nu också.. de vill jag se. :)

varför inte lägga upp lite bilder på lite kubbspel.. :)
  
mammas och andreas lag, men mitt lag vann ju mot dom :) vi vann allt :)
  
trevlig och rolig kväll var det.
 
ser ner till oss från den första bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0