fredag

idag har jag varit i skolan, fikade efter med mitt arbetslag. åt en STOR chokladboll, verkligen as god, tänkte ta en annan sak med men de räckte med bollen..:P när jag kom hem så packade jag, sen kom mina päron och hämta min cykel och hjälpte mig med saker in till bilen. sen var det bara att dra hem till landet och plocka upp lite kläder iaf som jag hade lagt ner,. men det är mycket kvar att ta reda på hemma hemma som bara ligger på golvet. jätte stökigt.. sen hann jag med att träffa sandra en stund nu ikväll. men nu ska jag snart lägga mig, för hannah har övertalat mig att åka till västerås i morgon för att shoppa, lite innan vi ska städa hela lägenheten och filmkvällen.. när ska jag plugga då??!

 
de här var för tre veckor sen, då jag var ut senast. har inte varit ute å festat å dansat sedan dess.. men nästa helg blir det oktoberfesten här i staden enköping.
  
skit goda äpplen hemmifrån.. :)

  
vart fan har värmen tagit vägen?! ingen sommar alls längre.. fan inte ens lite sol.. skit kallt..!

god natt sov gott puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0