måndag.


  

  

  
mina goa grabbar här.. :)

har varit hemma nu idag och plockat reda på kläder ur min garderob. två stora säckar går till evelina och moa som dem får kolla igenom om de vill ha något av dom plaggen. sen tre säckar ut på skrubben, men ändå är de fullt i mina garderober med kläder.. får kanske sortera sen igen vem vet. skulle ju egentligen inte hem alls idag, men föreläsningen var inställd idag, så en dag ledig från skolan, skulle ju vara ledig i mroogn egentligen men blir väl skola då istället..


har så ont i min nedre rygg nu, svanken..

nej ska väl ta och åka hem till stan sista natten där nu. :( kommer sakna katterna jätte mycket faktiskt och lägenheten. men kan inte ta med min dator till stan igen, har ju ändå inge internet där nu så. kan den lika bra vara hemma.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0