vad står det på dörren? bacon och?

haha rubriken är från natten mellan lördagen och söndagen. jag pratade tydligen i sömnen och sa så där..:P kan bli så konstigt ibland.

håller på med hemtentan nu, eller en liten paus har jag just nu. var så irriterad i morse, en del text var ju borta och så var de upprepande text istället. skit skumt komme rju int eihåg heller de jag hade skrivit. men jag tycker en liten del av de var okey å så e de borta..:S daaahh!! men ska börja på punkt två nu, måste göra klart den och trean idag, så ka jag göra fyra i morgon. fyran handlar om vilket betyg man man tycker man ska få på sin hemtenta, skit dumt.. hela degen igår och lite nu på förmiddagen har gått åt till första punkten. men tvåan och trean frå inte vara lika stora. så nu måste jag försöka begräns mig till så många ord man får ha till dem punkterna för har redan på tok för mycket på ettan. låter lite komplicerat de här, men de är det också..!

  
bilder från turkiet från förra året i september, och vet ni vad min syster och
rickard ska åka dit inatt så de är där i morgon i varma solen. jätte avundsjuk är jag!
vill också dit.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0