1:a april

Idag är det lurtime :P någon som hår blivit lurad eller lurat?? jag har varken gjort det ena eller det andra, än så länge.

var först idag från 8-11:00 på jobbet och fick lite datainformation igen hur man gör med fakturor och sånt, som det behövs mera av :P efter det åkte jagg hem till mike och åt min matlåda, för att sedan ta bussen 11:51 till uppsala och ha en föreläsning. den var helt okej. vi fick se filmklipp på små barn, så söta en del och roliga när de pratar :) mycket att tänka på när det är språkstimulering.. massa grejer som ingår i det..

om en timme ska jag till träningen till barnen. inte så mångagånger kvar nu. tror det är tre gånger. sista gången är onsdagen innan km som är den 25/4 om jag inte minns fel. nästa vecka tror jag det blir påsklov. eller det blir det kollade jag upp nu!

här är den låten jag tycker om, som inte fanns någon video på innan på youtube. right round med flo rida. :)




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0