2 april

idag så var det ett år sedan jag och hannah flyttade ihop. bor ju inte tillsammans nu, men de va kul å trevligt den tiden de varade. :) ett helt år sen.. helt otroligt.. kommer exakt ihåg alla förväntningar och spänningen å de som vi hade. vi hade väldigt kul där och mysigt så klart ;D. det är även 4 månader tills jag blir 22 år. vill typ inte bli det för jag börjar känna mig lite gammal.. :/

idag har jag varit i skolan på ett seminarium där vi diskuterade boken max blöja och en totte bok, hur språket var upplagt och barnanpassat och så vidare.. rätt intressant.. :P efter det åkte jag hem till enköping hade frida med mig i bilen både dit och hem som sällskap. utförde mitt ärende och sen hem till mike för att hämta saker. men nu är det överstökat iaf :) efter det åkte jag hem till och och pysslade om min hund lite.. sen tog jag tag i städningen av hela huset.. det tog sin lilla tid. i morgon har jag bara en föreläsning som är samma tid som vi hade i skolan idag. så vi slutar vid tolv :) det är skönt på en fredag :D

i helgen ska jag försöka ta det lite lugnt och läsa lite kanske.. ska även förbereda mig inför jobbveckan som är många dagar :) men det ska bli kul. ska även fira min syster och rickard som har fyllt och rickard fyller om 6 dagar.. så de blir middag å firande :) magen är rätt stor nu också.. bara 1,5 månad kvar nu cirka. :D hihi :P i morgon ska även min systerdotter komma hit, får se om man kanske gör någe skoj med henne här hemma eller nått.. tror en kommer få  en "knähund" i knät iaf  ;P nämligen mike. han får den äran. :)

nej nu ska jag borsta mina tänder och lägga mig snart, ska upp halv åtta senast för måste ut med färdis innan jag åker också.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0