20/4

jobbade hela dagen igår känndes det som... jobbade från 11 till tre man vart lite längre.. kom hem närmare halv fem igår med.. är ledig idag, tänkte ett tag om jag skull in till skolan för att hämta hemtentan som man bara får kompletera i en vecka.. men jag tar den i morgon istället.. hoppas hoppas verkligen att jag blir godkänd men känns inte alls så.. den var väldigt svår och har inge aning om hur det kan ha gått.. men troligtvis får jag kompletera.. känns så iaf.. har försökt pluggat lite idag men hitills har det inte gått så jätte bra.. en hund som vill ut hela tiden och strular.. gå till lammisarna och flaska ett antal gånger per dag.. och sen har jag fått besök av rasmus och jessica också.. vart ju inte så mkt pluggande då direkt.. mer bus.. men ska försöka nu.. men det är så svårt att lära sig in.. tycker inte att begreppen fastnar i mitt huvud.. vill verkligen klara den tentan som är om en vecka.. så hoppas på den med...

nej nu ska jag inte sitt här mer... hoppas det går bra för alla andra som hämtar ut sin hemtenta idag.. är nog bara jag som tar den i morgon.. lät som om det var flera som skulle få kompletera enligt en lärare.. :S

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0