bebis

fick för en liten stund sedan ta över astridpassandet.. mamma ropar och skriker passa astrid hunden krampar.. då är det alltså ericas hund charlie som får elipelisianfall (vet inte alls hur det stavas men) men så var det iaf och det är ganska tungt att hålla emot en hund som krampar så kraftigt och samtidigt ta till medicin för att han ska sluta.. mamma stack ut för att hjälpa iaf.. efter enstund slutade han och sen börjar han igen, det är riktigt läskigt att se hur det ser ut.. han bara ligger och skakar och splattrar samtidigt som han är så rädd själv över det.. men han fick i sig lite medicin men tvungen att åka hem nu för att ta mer medicin.. jag tog iaf hand om astid då som var vaken,.. äntligen hade hon vaknat. hon bara sover och sover... fick se hennes ögon lite mer fick det igår med.. jag hann mysa lite med henne och byta blöja.. inte så lätt på en pytte liten bebis som bara ska spänna benen och sträta emot typ.. vill ju inte vara hårdhänt heller eftersom hon är så skör.. men det gick :)
'
lite suddig bild men.. ser inte så mkt av astrid heller men lite mening med det också..
har andra söta fina bilder på henne men dom får ni tyvärr inte se här.. :) kanske ni får se på min mobil om någon är snäll och som jag vet vem det är :D

nej ska försöka plugga nu eller plocka reda på kläderna jag köpte idag ska jag göra först sen plugga..
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smart med suddiga bilder på folk som inte kan välja själv hur mkt dem vill finnas på nätet...

2009-04-28 @ 21:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0