bebis???

ja då har man landat hemma igen då, men den här gången hemma hos mike. slutade kl 18:00 kom hem till han kvart över typ.. hämtade upp min mikey och åkte till mormor för att hjälpa henne med listen och så vart det även med spisen. så nu är det grejat.. fick lite mackor där också :) efter de åkte vi å tankade min bil och åkte till danslokalen ifall jag hade fått papper som jag kan lämna som bevis till skolan så jag kan byta praktikområde men neeeeej jag har inte fått nått så nu skiter sig det också.! efter loklen åkte vi till maxi och handlade lite påskgrejer plus mat.. mike ska börja laga mat nu. :) köpte en sak till bebisen också.. är så nervös förstår ni.. min syster är på bb nu och jag tror de är förlossning för annars hade de för sjutton gubbar hört av sig.. tycker jag.. å de har de inte gjort ännu.. å ingen vet nått.. en hel månad för tidigt lite till.. typ 5 veckor.. kommer vara en liten spilivink som ploppar ut.. så spännande.. känns som att det blir en kille nu, men förut typ i förmiddags trodde jag mer åpå en tjej.. men det blir en överraskning.. har blivit många pojkar nu på senaste tiden och det var länge sen med en liten tös så de tycker jag att det skulle vara kul. :) alltid kul att köpa små gulliga klänningar och tjejkläder.. hihihi :D så det blir inget pluggande idag heller... undrar hur i hela friden det här kommer att gå och sluta för mig... borde kanske be gud för att det ska funka allt och att allt ska lösa sig..

haräven med jobbet idag varit i sala, jag och johan monterade upp en motorsäng. :) så de fick jag vara med på idag också..

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0