fredag den 24/4

äntligen är det fredag :D och helg.. fast kommer inte direkt göra något speciellt i helgen måste plugga till salstentan som vi har på måndag... vet inte hur det ska gå för jag tycker det är svårt och krångligt. men i morgon ska jag iaf till stan och kolla på KM. mina dansbarn ska dansa dubbelbugg för första gången på en tävling :) ska bli ul att se dem tävla och de är såå duktiga.. jätte stolt över hur duktiga dem har blivit.. :) ska även försöka plugga lite i morgon får se hur mkt det blir.. har inte hunnit pluggat något nu ännu sen man kom från skolan, började städa direkt och ätit nu för en paus inte helt klart med städningen ska damsuga köket kvar och moppa golvet på hela nedervåningen.. sen är jag klar... men mamma håller på att böka i köket så låter städningen vara ett litet tag. sitter här medans. på söndag iaf ska jag försöka plugga så mycket som jag kan... vill verkligen klara den här salstentan med!!

hoppas det händer nått skoj på tv ikväll :)
puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till på salstentan!!

2009-04-24 @ 21:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0