lördag

ja då har man precis landat hemma nu då... haft as mycket folk på jobbet idag.. började med att johan glömde en sak i enköping så han skickade mig att hämta det, med hans bil :D finns typ ingen skönare bil woow  :P den var skit skön as bra att köra och jävligt nice.. :P satt och log hela tiden när jag körde den 6 växlar också.. :P hihi iaf efter det så har vi haft kunder i ett kör, inte ens kunant sitta ner eller ätit lunch... varit 5-6 kunder samtidigt och man räknar ett sällskap som en kund så de var en hel del folk och mycket folk i sängar idag..:P men kul har det varit.. fick ont i min häl nu på slutet så skönt att åka bil.. ska jobba i morgon med, får se hur mkt folk det blir då.. jobbade över en timme idag.. kom folk halv fyra tror jag och höll på med kunder då också. men johan körde snabbt hem :P ska börja laga mat nu snart. ska bli kyckling :) ska även se lite tv ikväll koppla av lite.. igår såg jag talang och de var lite lustfyllt där ett tag haha och berg flyttar in är kul att se de med.. :) hade för övrigt skit svårt att somna inatt. natten innan med men värst inatt..

idag är astrid en vecka gammal :) såå söt :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0