matkrig?!?

trött och trött och trött och flammsig..... har typ haft matkrig också... nästan så det blev det med mike.. på den nivån vart det för jag var as trött och båda dryga oss och skulle vara bäst på allt typ och dessutom första april och trötta (jag är iaf trött). åt cesarsallad från natti.. mmm så gott det är.. :) åt värsta fort och vräkte i mig..väldigt mätt nu. blir alltid trött efter jag har ätit.. blir hela mitt arbetslag i skolan med.. fattar inte varför det är så.. man skulle behöva en vilostund på maten.. man är lite som ett barn.. skulle vara as skönt med en powernap och slumra till lite.. :)

pussar :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det måste ju vara en poäng med att småbarns vilan ligger effter lunchen :P Men dålig idé att den försvinner när man börjar skolan ;)

2009-04-02 @ 08:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0