onsdag kväll

skulle ju egentligen plugga idag, har försökt men inte gått alls någe bra.. gick ändå upp rätt tidigt.. men fastnade framför tv:n med min serie.. sen efter de hann jag börja plugga och anna kommer.. efter en halv timme kommer mamma och mormor.. samtidigt som det var två hundar här.. jag fick vara hundvakt och se så de inte sprang iväg eller gjorde varandra för illa... så då vart det verkligen inge pluggande.. försökte underhålla mormor lite också.. med tv:n och jag fastnade med blicken där... gick ju ändå inte att plugga när mamma och anna pratade och sydde en massa... de var här från typ lite över ett till fem och så lagade jag mat för att slänga i mig det och sedan åka till träningen... efter träningen handlade jag lite mat och en present till astrid.. har redan en men ska få en till.. gullig hon kommer bli....fick reda på att mormors lägenhet är helt uppriven nu också.. hon har fått vattenläcka i natt och hon ringde till och med och knacka på grannen de tycker jag var strongt gjort av min mormor.. så hon blir bosatt hemma hos oss ett tag.. om hon inte får en tillfällig lägenhet..

det känns inte alls som att det är onsdag idag... men det är det och snart helg igen, ledig i morgon och går bara på fredag.. sen blir det jobb hela helgen två dagar i uppsala.. å i morgon är det hjälp japansk tv show.. :D
go kväll och sov gott.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0