söndag

nu har astrid kommit upp på webbisarna :) så söt :P såg bilder från mammas digitalkamera igår också.. har inte sett henne ännu, bara på bild..
igår var jag ute, å de var väldigt kul.. dansade mycket å de va bättre musik på chili så där var vi mest.. :P mycket folk vart det med..sov inte så mkt inatt heller men vart mer än 3,5-4 timmar iaf.. kanske 5-6 timmar... så dagen har varit lite seg idag.. småtrött.. just nu sitter jag framför tv:n med katten i knät.. :P
innan joar igår så var det påskmiddag hemma hos mig.. haha rasmus har börjat blivit lite busig plus fått lite humör.. men rolig och charmig är han iaf.. :P fick påskprynader och underkläder av mamma.. sen en jätte stor chokladhare av jessica.. typ 50 cm lång eller nått:P sen fick man påskägg med eller mike..:Phihi

å i morgon är det skola igen efter en veckas ledighet.. vill inte, för jag börjar känna att jag ger upp snart... vill verkligen ha sommar och lov nu... för det är så stressig med så mycket saker inte bara skolan.....!!

ha en bra kväll den tiden som är kvar.. :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0