tenta

har kommit hem för en stund sedan.. va ner på stan och in på gina efter tentan.. köpte tre klänningar  och två par shorts :) träffade även på hanna när jag gick på hm, ville hitta bikini men hitta ingen snygg.. :S undrar vart man kan hitta det.. en fin... får väl ha mina andra som jag har annars har en del..:P

tentan gick inge bra enligt mig vet inte alls vad de är ute efter på varför det är viktigt och exempel så där gick det inge vidare.. men hoppas att det gick bra på vad begreppen betyder.  vill verkligen klara den men tycker det är rätt hög med 11 för godkänt när man max kan få 18... får väl veta om ca 25 arbetsdagar typ...

ska städa mitt rum för det ser ut hej kom och hjälp mig just nu... inte packat upp sen jag bodde hos erica utan allt har bara legat på golvet med massa kläder väskor å kassar typ.. så ska tag ta i det nu och hänga in de nya plaggen :9

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0