tiiisdag

har varit i skolan idag. var jätte nervös för att hämta ut tentan.. det är ju så att det är 6 olika områden på hemtentan och man måste vara godkänd på alla områden för att få godkänt eller vg på hemtentan... varje område kunde man få max 8 poäng och måste ha 4 för att gå godkänt på området.. ett jävla område som jag inte riktigt fick fyra på utan 3,5 alltså ETT jävla halvt poäng till att få vg.. men kompleterar jag nu innan måndag så kan jag få vg.. borde kunna skramla ihop ett halvt poäng annars har jag misslyckat totalt och är värdelös.. måste fixa den också, för annars får man tydligen göra om hela jävla tentan alla områden då i juni när an har sista salstentan samtidigt.. så de vill jag inte.. :S men så är det iaf.. saknas ett halvt poäng och de ska jag försöka fixa i morgon när jag är ledig.. får ta den tid det tar... effter det så är det avslutning på dansen.. bara km kvar sen som är på lördag... :)

just nu är astrid här.. så söt och gullig.. bara sover och sover me gör lite ledragningar ibland.. tror hon gillar att ligga hos moster :):P

har inte hunnit pluggat nått men måste ju vara lite social med.. har redan bestämt med astrid att vi ska gå på tivolli senare när hon blir större hon har inte så mkt att säga till om just nu.. haha:D

Kommentarer
Postat av: kursare

Får man gratulera till vg!?



egentligen känns det ju lite fånigt att det kan fattas såå lite :P (som att de vill att alla ska få komplettera??!)

2009-04-23 @ 15:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0