tisdag.

idag har jag varit i skolan heeeela långa dagen.. fick lite sovmorgon men då blev man väckt av telefonen som ringde kvart över sju och ingen svarar.. fast jag inte var själv hemma.. så ag pallade mig upp för att svara.. var någon leverans till min far.. :P
har pluggat lite till litteraturseminarium nu ikväll. hade börjat på den på lovet och skrev kladd, så nu har jag skrivit in den på datorn.. har redan för mycket ord med balnksteg än vad man får ha typ.. sen har jag inte gjort en uppgift av den och förklarandet typ reflektionen så vet inte hur det ska sluta.. får ta bort en massa.. brukar alltid lyckas skriva för mycket.. :S

i morgon börjar jag en riktigt värdelös tid omman säger så. börjar kvart över TRE till FEM :S vill inte, men det är obligatoriskt och såär det om den här litteraturseminarium som jag ahr skrivit nu ikväll.. så måste gå.

nej nu får det vara nog för idag.. hadet bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0