tors och fre

ja nu är det så här, blev ingen bebis.. ligger fortfarande i magen, men min syster får ligga inne på sjukhus tills bebisen ploppar ut typ.. de vill absolut inte sätta igång henne heller för bebisen är så otroligt liten.. så nu kommer jag vara bosatt hos min syster, hur länge vet man inte. men jag och mike ska bo där och sköta om katten och huset och hönsen.. så det blir jämt att göra där och får storpacka så man har för ett tag.. kanske blir en månad eller mer, vet aldrig.. kanske mindre tid också.. ska försöka hälsa på henne på sjukhuset sen, någon dag när det passar.. är väldigt mycket just nu.. igår var en väldigt tung dag för övrigt..  just nu är jag hemma hos mig för att hämta datorn för de tog med sin dator till sjukhuset men min är inge vidare så sitter på mammas datorn nu. kommer inte ens in på min knappt så blir väl utan dator och internet för en längre tid.. men får lösa det på nått sätt.. ska packa massa kläder och sånt nu som jag kommer att behöva..

ska storstäda huset också till påsk..

vart det någon som såg hjälp jag är med i en japansk tvshow eller vad de hette..? jag tycker det var kul att se på iaf.. ite synd att tore åkte ut för han är ju lite rolig att följa.. :P
ha en bra dag så får vi se om jag skriver mkt eller lite framöver...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0